Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zakupiłam robot kenwood 01.02.2023 - niestety ostatnio się zepsuł. W jaki sposób mogę wysłać sprzęt na naprawę gwarancyjną oraz w jaki sposób to zrobić?
@melodyyyy Jeżeli chodzi o rękojmię to wszystko masz w treści oferty.
Jeżeli o gwarancję to albo w treści oferty albo w dołączonym do produktu dokumencie z warunkami gwarancji.
No właśnie niestety oferta została już zakończona, a ja nie pamiętam co tam było napisane. Czyli najprościej się zgłosić do producenta?
Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji producenta:
https://www.kenwoodworld.com/pl-pl/warunki-gwarancyjne
Masz tam link do strony serwisu na której można zgłosić naprawę gwarancyjną.
Najprościej u sprzedającego, masz w zakładce moje zakupy ten zakup?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione