Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam produkt i wybrałam kolor z dostępnych w opisie aukcji. Po opłaceniu dostałąm na maila dodatkowy formularz w któym miałam wybrac kolor ponownie. Okazało sie ze tak juz nie ma tego konretnego który był w opisie aukcji, a kolor teoretycznie najbardziej zbliżony nadal jest zupełnie inny. Zadzwoniłam zapytac co w rzeeczywistośc sprzedający ma na stanie. Niestty okazało sie ze to co mają nie jest w takim kolorze jak w opisie aukcji. W zwiazku z tym poiwedziałam że chce zrezygnować. Nie można było anulować wiec zgłosiła zwrot. Sprzedający rówież w swoim wewnetrzym systemie twierdził że anulował zamówienie. Mimo wszystko po prawie 3h wysłai paczke. To dzwonie jeszcze raz i mówie jak sprawa wygląda. Przyznali racje ze pomyłkowo wysłali bo faktycznie w ichh systemie była zaznaczona rezygnacja. Pytam czy po prostu moge dać odmowe kurierowi. Powiedziano mi że tak i jak paczka wróci do nich to zrobią zwrot. Na koniec PAni przeprosiła za pomyłkę ityle. Dzisiaj kurier dostał odmowe a po poludniu sprzedawca wysyła mi maila ze paczka wraca do nichh, ale towar jest nadal mój a oni mają dodatkowo prawo obciązyć mnie kosztami przesyłki w 2 strony. Czy sprzedawca ma rację w sensie prawnym skoro zgłosiłam zwrot przed wysyłką? A inna sprawa ze cały czas postępowałam zgodnie z instrukcjami sprzedającego.O straconym czasie i nerwach nie wspomne
@92klaudia92 a zwrot był przez allegro czy telefonicznie podczas rozmowy ?
@kostas11 tak i tak. Rozmiawiając powiedziałam ze jak nie ma tego koloru jak w opisie aukcji to rezygnuję (Pani powiedziała że odnotowała w ich systemie tą rezygnacje) i od razu po rozmowie zgłosiłam również oficjalnie zwrot poprzez allegro
@92klaudia92 rozmowy nie udowodnimy, ale jak przed wysyłką zgłosiłaś zwrot przez allegro to olej w razie co w dyskusji poprosisz o pomoc allegro 🙂
@92klaudia92 Skoro masz zwrot na Allegro przed wysyłka i jeżeli sprzedajacy odpowiedział że Cię obciąży to nie masz co czekać tylko otwierać dyskusję i tam wszystko się wyjaśni, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 tak właśnie mysłałam. Straciłam kolejne 20 minut ale odwaliłam w dyskusji poemat punkt po punkcie opisując sytuacje. To juz nie chodzi o kilkanaście złotych tylko o stracony czas i nerwy. Wiem ze są rózni sprzedający, nieraz sie mylili, ale nigdy nikomu nie robiłam zadnych pretensji. Z takim sprzedawcą jednak nigdy nie miałam do czynienia. Jestem pewna że 99% kupujących już by go wysmarowało niezłym negatywem. 5 wykonanych połączeń. Za kazdym razem co innego mówili a co innego robili... oby jak najmniej takich sprzedawców
@92klaudia92: to sie czesto zdarza. Handlarz jedno, Ty drugie. Dlatego cala korespondencja tylko poprzez e-mail lub wiadomosci systemowe.
Najgorsze, ze w tym wszystkim trzeba stracic sporo czasu zeby wyprostowac sprawe 😞
Najprawdopodobniej sprzedajacy uzywa baselinkera i tam usunal zamowienie i list przewozowy po spakowaniu paczki a zapomnial usunac z allegro i kurier i tak zeskanowal list i poszla paczka do klienta
@92klaudia92 @ Nie przejmował bym się tymi mailami, gdyż zapewne są wysyłane automatycznie po zainicjowaniu zdarzenia, ustawionego według z góry przyjętych warunków.
Po drugie sprzedawca nie może obciążyć ciebie kosztami za przesyłki w obie strony. Mógłby co najwyżej domagać się zwrotu kosztów paczki za jej zwrot i to tylko wtedy jeśli zeczywiscie je poniósł, a Ty odstąpiłabyś od umowy po jej wysłaniu i przesyłki nie odebrała.