Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmieniłem dane firmy na nową zmieniłem również email. Zmianie uległa również karta debetowa z innego banku. Jednak przy dokonywaniu płatności cały czas kieruje mnie do starego banku.
Jak to zmienić ???
@novat doprecyzuj, w którym momencie przekierowuje Cię do innego banku? Na liście powinieneś mieć możliwość wyboru banku.
Witam, przekierowuje mnie do banku poprzedniej firmy w chwili gdy chcę dokonać płatności.
Nie wiem jak zmienić bank
@novat pytam o coś innego. W przypadku jak wybierasz płatność (w formularzu dostawy i płatności) zawsze masz wybór banku. (jeśli kupujesz przez szybki przelew) Co ci się wtedy pojawia?
Wysyłam Ci zrzut ekranu. Jeśli nadal masz problem z płatnością, wyślij nam zrzuty ekranu lub krótki filmik przez formularz.
Przepraszam gdzie znajduje się formularz dostawy i płatności ???
@novat Przy dokonywaniu płatności i wyboru dostawy przy zamawianiu.
Chyba że chodzi Ci o inną płatność?