Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmiana domyślnego paczkomatu z Inpost na Orlen. Dlaczego nikt mnie nie spytał czy tak wolę?
Doprecyzuj proszę - metodę dostawy wybierasz w Formularzu Dostawy i Płatności.
@gdvorek Mysza zamawiała sobie zawsze towar do paczkomatu Inpostu. System Allegro stwierdził, że mysza się myli i że lepiej dla niej będzie teraz korzystać z automatu Orlenu. Dlatego domyślny paczkomat Inpostu w zamówieniach został zastąpiony automatem Orlenu. Ale nikt myszy o zdanie w tej kwestii nie pytał. I o to właśnie mysza ma pretensje do was.
Dzięki, właśnie tak było.
Jako metodę dostawy podpowiadamy Tobie Automat Paczkowy, który znajduje się w Twojej okolicy. Bierzemy pod uwagę adres, jaki podałaś w zamówieniu oraz szybkość dostawy.
Możesz przed złożeniem zamówienia wybrać inną metodę dostawy z tych, które są dostępne w ofercie danego sprzedającego.
@gdvorek System powinien powiadomić Kupującego, że znalazł bliższy automat paczkowy, zaproponować zmianę i zapytać, czy chce skorzystać z nowej propozycji domyślnego ustawienia.
Tak nie jest. Obecnie system olewa zdanie kupującego i samodzielnie zmienia mu domyślny automat paczkowy.
Co do bliższego automatu - algorytm Allegro wybiera go w linii prostej. Dla przykładu u mnie jest rzeka i gdy najbliższy paczkomat uległ awarii to system wybrał drugi najbliższy po drugiej stronie rzeki. Mimo że w praktyce miałem 5 innych znacznie bliżej, to musiałem popytalać 4 km dalej do tego, który w linii prostej był bliżej. Ale dojazd był 5 razy dłuższy. Albo remonty dróg, mostów, czasem kwestia parkingu, automat blisko pracy, sklepu gdzie robimy zakupy.... Bliższy automat paczkomat wcale nie znaczy wygodniejszy dla kupującego. Ale algorytm allegro tego nie uwzględnia. I nie pyta się o zdanie kupującego. I o to chodzi w tym temacie.
"Możesz przed złożeniem zamówienia wybrać inną metodę dostawy z tych, które są dostępne w ofercie danego sprzedającego."
W Formularzu Dostawy i Płatności przed złożeniem zamówienia masz możliwość wybrać inną metodę dostawy.
@gdvorek napisał(a):
"Możesz przed złożeniem zamówienia wybrać inną metodę dostawy z tych, które są dostępne w ofercie danego sprzedającego."
W Formularzu Dostawy i Płatności przed złożeniem zamówienia masz możliwość wybrać inną metodę dostawy.
@gdvorek Ale mysza nie zgłasza problemu z wyborem metody dostawy. Mysza zgłasza problem, że algorytm Allegro bez jej zgody zmienił jej domyślna formę dostawy i teraz musi właśnie zmieniać na ta metodę, co zawsze wybiera.
Chodzi o to, że system "sam sobie" zmienia domyślne ustawienia i nie pyta kupującego, czy ta zmiana mu odpowiada. A powinien.