Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzien dobry,
zakupiłam maseczki do biegania w jednej z firm - zapłaciłam przed wysłąniem. Zapłaciłam również za dostawę kurierem. Dzisiaj dostałam wcześniej informację, ze kurier odebrał moją przesyłkę.
teraz dosłownie przed chwilą dostałam maila, ze warunki się zmieniły, że wzrosły koszty, ze powinnam to zrozumieć i cena moich maseczek będzie inna. Zmieniła się po wysłaniu. Co ja powinnam w takiej sytuacji zrobić? czuję się zrobiona w konia. Uważam, ze to jest nieuczciwy sprzedawca.
pozdrawiam
Monika P
Olej to, sprzedawca może Ci ........ 😄 Napisz że jak jeszcze raz będzie pisał takie bzdury to wystawisz negatywa zobaczysz że podziała 😉
Nie dopłacać. Umowa została zawarta i przyklepana, za późno na zmianę warunków. Jak już wysłali, to czekać i odebrać przesyłkę. A gdy przesyłka dotrze, wystawić sprzedawcy negatywa rzetelnie opisując jego nieuczciwe praktyki.
a jak mi ten oszust zrobił za pobraniem? to ani towaru ani kasy. zobaczymy, kazałam mu się jutro rano zgłosić
Za pobraniem to bym nie odbierał i wszcząłbym dyskusję w allegro żądając zwrotu pieniędzy. Koleś będzie musiał zwrócić kasę i jeszcze zapłacić za przesyłkę powrotną nieopłaconej paczki.
@monikaply uważaj na słowa bo się przekonasz, że może to drogo kosztować
stosunki między Kupującym a Sprzedawcą reguluje polskie prawo
pytaj Sprzedawcę na jakiej podstawie prawnej podejmuje takie działania
nie rozumiem, co ma mnie drogo kosztować. jak mu napisalam komentarz, ze nie moze zmieniac ceny i ze się zgloszę do Allegro, nagle dostałam dwa maile, ze tak naprawdę te informacje są nie dla mnie. Ja znam polskie prawo, znam tez warunki na Allegro. Przecież od dostawcy dostałam informację łamiącą własnie zasady zawierania transakcji.
Może wyjaśnij mi dokładnie, co masz na myśli. Jezeli ktoś zmienia cenę po moim zakupie z 10 na 20 zlotych i chce mnie tym obciązyć to chyba nie jest ok.
a żeby było ciekawiej, dzisiaj przyszła paczka, bez faktury, o którą prosiłąm, a w paczce bylo 20 tanszych maseczek zamiast 2 x po dziesięć w rożnych cenach.
Gdybym chciała zamówić 20 takich samych, to bym to zrobiła, Nadal uważasz, ze ja powinnam dopytywać sprzedawcę? Ja juz się radziłam prawnika w tej sprawie, jeśli chcesz wiedziec
@monikaply czy prawnik doradzał Ci nazywać człowieka oszustem?
szczerze wątpie
Posłuchaj - prawnik pokierował mnie w kwestii zwrócenia się do odpowiedniego miejsca, zeby dochodzić swoich spraw. Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi. Jezeli uważam, ze ktoś mnie oszukał, mam całą korespondencję oraz przesyłkę, która wygłada w polowie inaczej niż się na to umówiłam ze sprzedającym i do tego otrzymiuję nieprawdziwe wytłumaczenie - co jest bardzo łatwe do sprawdzenia, to mam prawo do wyrażenia swojej opinii w taki sposób.
chyba dostatecznie opisałam Ci temat. Człowieka..... a przepraszam, ja to kim jestem. Mnie mozna oszukiwać? Wątpię
Napisz mu, że on powinien rozumieć, że nie ma możliwości zmiany warunków umowy zawartej na Allegro. Poinformuj go, że w razie problemu otworzysz mu Dyskusję, a w przypadku niedostarczenia towaru wystąpisz do Allegro o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
dzięki, od tego zacznę
@monikaply zdecydowanie sprzedający nie może postąpić w ten sposób. To nie jest zgodne z prawem. Zachęcam Cię w takiej sytuacji do założenia dyskusji. Lub zgłoszenia tej sytuacji nam w tym miejscu.