anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w powiadomieniach o zmianie ceny

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mythos7
#7 Wielbiciel#

Hej,

Zauważyłem że od jakiegoś czasu powiadomienia mailowe o zmianie ceny produktów które obserwuję nie zawierają poprzedniej ceny, tylko nową. Ktoś zna przyczynę? Szczerze to prowadzi moim zdaniem do nadużyć ze strony sprzedawców.

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mythos7 Cześć. 🙂 Dziękuję za wiadomość. Jesteśmy świadomi tego, że obecnie w powiadomieniach mejlowych nie ma poprzedniej ceny. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sprawy 🙂 

oznacz moderatorów
toomala
#7 Wielbiciel#

@ko_alka Czy to jest problem techniczny, czy jakaś celowa zmiana i ma już tak zostać?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@toomala tak pewnie zostanie,  @ko_alka robi dobrą minę do złej gry , sprzedawcy tak intensywnie mięszają cenami ,że zbyt powolny system allegro podając poprzednią cenę mógłby wprowadzać w błąd , masz informację o ruchu ceny w ofercie oberwowanej to sobie kombinuj .

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@toomala Nie jest to problem techniczny. Planujemy przywrócić widok starej ceny, ale jednocześnie wdrożenie to musi być zgodne z dyrektywą Omnibus i kilka kwestii wymaga dokładnego przeanalizowania. Pochylimy się nad tematem, ale nie jestem Wam w stanie podać dokładnej daty wdrożenia. Proszę o cierpliwość. 

oznacz moderatorów
kmaciejpl
#2 Obserwator#

Podbijamy temat, gdyby była jakakolwiec możliwość sprawdzenia ceny przed zmianą to byłoby super

oznacz moderatorów
-M4ciek-
#8 Zapaleniec#

to ruszcie devów by to opracowali ASAP, bo obecna forma powiadomień (mamy czerwiec, Omnibus już trochę jest!) jest po prostu bezużyteczna

oznacz moderatorów
AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Nie mieszaj w to sprzedawców, nie mamy wpływu na to co Allegro wysyła

oznacz moderatorów
Mythos7
#7 Wielbiciel#

Chciałoby się powiedzieć: uderz w stół...

Nie miałem zamiaru "mieszać" w to sprzedawców. W sumie sam ich w to wmieszałeś zbędnym komentarzem.

Ale skoro już w tym temacie to regularnie w moich obserwowanych ofertach są przedmioty w stałej cenie przez długi czas, po czym cena jest podwyższana i po chwili wraca do starej ceny, udając, że jest obniżką. Tym samym korzystają z powiadomień allegro o zmianie cen fałszywie udając obniżki. 

Zatem nie było to przecież personalne, ale skoro się odezwałeś to widać coś jest na rzeczy 🙂

oznacz moderatorów
igooriev
#1 Nowicjusz#

Dokładnie o to samo chciałem zapytać. Jest to niestety bardzo frustrujące gdy nagle pojawia się powiadomienie mailowe o rzekomych "obniżkach" cen i nie jesteśmy od razu w stanie sprawdzić czy to rzeczywista obniżka czy celowa manipulacja cena aby tylko obserwujący dostał powiadomienie. Szczególnie gdy to oficjalne konto Allegro zalewa mnie kilka razy dziennie informacja o obniżce gdy tak naprawdę cena nie uległa zmianie.

oznacz moderatorów
Chris_von_Luke
#8 Zapaleniec#
Jeśli nie jest podana poprzednia cena to jest praktycznie zawsze manipulacja. To nie jest błąd techniczny, tylko celowa dezinformacja Allegro. Inaczej przez ponad 2 lata już dawno by top naprawili. A tak stwarzają pozory że cena jest lepsza więc nie jest to w ich interesie.
oznacz moderatorów
KamroCentrum
#7 Wielbiciel#

Jak skłonić allegro żeby podawało w powiadomieniu starą cenę po jej zmianie przez sprzedającego?

Teraz dostajemy powiadomienie o zmianie ceny i widzimy cenę nową nie wiemy jaka była przed zmianą.

oznacz moderatorów
Gi3
#7 Wielbiciel#

Allegro powinno podawać

1. Aktualną cenę po obniżce

2. Poprzednią cenę przed obniżką

3. Najniższą cenę z ostatnich 30 dni

Podając te trzy parametry wszystko byłoby jasne i zgodne z prawem.

oznacz moderatorów
Chris_von_Luke
#8 Zapaleniec#

To dotyczy tylko zmian cen na "promocjach", nie dotyczy to zmiany regularnej ceny produktu. No a tym bardziej gdy ta cena nie uległa zmianie. Choć to była by dobra praktyka.

Natomiast to można by podciągnąć pod dezinformacje, bo jest informacja o nowej cenie produktu a cena w praktyce nie uległa zmianie, a na pewno nie takiej którą trwała na tyle długo by wyłapał by żaden klient.

@AdAllegroProszę się jasno ustosunkować, lub podjąć natychmiastowe działanie w celu zaprzestania takich praktyk. Jako że te działania dezinformujące klientów są prowadzone na szeroką skalę mam nadzieję że obejdzie się bez interwencji w UOKiK.

oznacz moderatorów