Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po trzech latach zmieniłam adres e-mail i przy następnym zakupie zostałam potraktowana jako nowy klient, zniknęła historia zakupów, zniknął też opłacony przeze mnie program Smart.
Bożena
@Client:106637352 zmieniaś adres email na koncie, czy założyłaś nowe konto?
@Client:106637352 poprawnie powinnaś zmienić adres w ustawieniach konta allegro. A ty utworzyłaś nowe konto allegro na nowy adres. Musisz zalogować się do poprzedniego konta pewnie na stary/poprzedni adres email.
@Client:106637352 No bo jesteś nowy klient, dawne konto masz powiązane ze starym adresem mail, nowy adres - nowe konto.
Może moderatorzy pomogą jak z tego wybrnąć, ale najprościej by było przywrócić dawny adres mail i powiązane z nim stare konto.
Jeszcze uwaga: sprawdziłem i jest opcja zmiany adresu mail na własnym koncie. Oczywiście nie będę eksperymentował czy to możliwe na moim koncie ale polecam ci sprawdzić bo może sama rozwiążesz problem
@Client:106637352 Cześć 🙂 Zaloguj się proszę na swoje drugie konto: Client:55607270 (właśnie na tym koncie jest aktywny pakiet Smart, znajdziesz też historię swoich zakupów).
kocham takich klientów 😁