anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmieniłam adres e-mail i przy następnym zakupie zostałam potraktowana jako nowy klient,

Client:106637352
#1 Nowicjusz#

Po trzech latach zmieniłam adres e-mail i przy następnym zakupie zostałam potraktowana jako nowy klient, zniknęła historia zakupów, zniknął też opłacony przeze mnie program Smart.

Bożena

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:106637352 zmieniaś adres email na koncie, czy założyłaś nowe konto?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:106637352 poprawnie powinnaś zmienić adres w ustawieniach konta allegro. A ty utworzyłaś nowe konto allegro na nowy adres. Musisz zalogować się do poprzedniego konta pewnie na stary/poprzedni adres email.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:106637352   No bo jesteś nowy klient,  dawne konto masz powiązane ze starym  adresem mail, nowy adres - nowe konto.

Może moderatorzy pomogą jak  z tego wybrnąć, ale najprościej by było przywrócić dawny adres mail i  powiązane z nim stare konto.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeszcze uwaga: sprawdziłem i jest opcja zmiany adresu mail na własnym koncie. Oczywiście nie będę eksperymentował czy to możliwe na moim koncie ale polecam ci sprawdzić bo może sama rozwiążesz problem

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:106637352 Cześć 🙂 Zaloguj się proszę na swoje drugie konto: Client:55607270 (właśnie na tym koncie jest aktywny pakiet Smart, znajdziesz też historię swoich zakupów). 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

kocham takich klientów 😁

oznacz moderatorów