anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniknął mi zakup z konta

Client:84827247
#1 Nowicjusz#

Witam wszystkich mam problem kupiłem kompresor za 69.90 z piątku na sobotę ok 00.30 płaciłem blikiem Dzisiaj zajrzałem na allegro i nie mam żadnego zakupu ani nie ma na allegro kompresora w tej cenie (cena mogła ulec zmianie po weekendzie) płatność zeszła mi dopiero w poniedziałek ( dziwne bo płaciłem blikiem)

Nie mam żadnych danych sprzedawcy tylko potwierdzenie płatności z numerem referencyjnym 

Czy da się jakoś dotrzeć do tego sprzedawcy ?

Proszę o pomoc 

Pozdrawiam  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:84827247 a w zakładce kupione w lokalnie sprawdzałeś? Na właściwym koncie jesteś zalogowany?

oznacz moderatorów

Client:84827247
#1 Nowicjusz#

Tak sprawdziłem wszystko jedyny ślad to przelew z konta 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:84827247 Upewnij się że jesteś zalogowany na właściwym koncie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:84827247 mała kwota na zakup kryptowaluty 😏 ale może zapytaj przez formularz dołączając potwierdzenie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84827247 ten zakup jest na Twoim drugim koncie Allegro.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A jedna co urządzenie to i inne konto 😎

oznacz moderatorów

Client:84827247
#1 Nowicjusz#

Nie mam drugiego konta 😔

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84827247 masz. Jeśli nie masz nic przeciwko mogę podać jego login tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:84827247
#1 Nowicjusz#

Jeśli można to poproszę 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84827247 bardzo proszę login to: Client:128917522, konto zostało założone na adres e-mail dariusz******0@gmail.com. Mam nadzieję, że to pomoże zlokalizować zakup 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:128917522
#1 Nowicjusz#

Dziękuję udało się zalogować na 2 konto okazało się że mojego syna 

Niech moc będzie z Wami 

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie DZIEKI 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:128917522 super! Cieszę się, że udało się to wyjaśnić 🙂 Pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów