Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w moim koszyku jeszcze w środę (10 maja br. dokonywałam zakupów) znajdowały się różne artykuły. Dziś (17 maja), po zalogowaniu okazało się, że mój koszyk jest pusty. Nie usuwałam z niego żadnych artykułów - planowałam w tym tygodniu dokonać kolejnych zakupów. Chciałam zapytać: co się stało z zawartością mojego koszyka? Dodam, że sytuacja taka ma miejsce po raz drugi. Poprzednio nie zgłaszałam tego, myśląc, że może był to przypadek odosobniony, spowodowany jakąś awarią. Jednak sytuacja się powtórzyła. Proszę o informację, a najlepiej o przywrócenie zawartości koszyka.
Pozdrawiam, Małgorzata [edycja]
@gosia-makosia bardzo mi przykro, ale nie mamy możliwości przywrócenia zawartości Twojego koszyka. Sami również nie usuwamy zawartości koszyków kupujących, nie mamy też technicznie możliwości sprawdzenia co w nim było i co się stało, że teraz tego nie ma 😞
Dziękuję za odpowiedź. Będę musiała ponownie go zapełnić 😉
Za długo się ociągałaś i ktoś ci wykupił towar.😁
Mi tak zniknęły rzeczy, jak były niedostępne juz bo w międzyczasie się sprzedały
Dziękuję za odpowiedź. Tylko ja miałam w koszyku bardzo dużo produktów od różnych sprzedających, dodanych w różnym czasie i raczej mało prawdopodobne jest aby u wszystkich na raz wyprzedały się wszystkie artykuły. No nic, będę musiała na nowo poszukać tych rzeczy (na szczęście są w ciągłej sprzedaży :-)) i włożyć do koszyka z nadzieją, że zdążę je kupić ;-).