anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zniknęła zawartość mojego koszyka

gosia-makosia
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
w moim koszyku jeszcze w środę (10 maja br. dokonywałam zakupów) znajdowały się różne artykuły. Dziś (17 maja), po zalogowaniu okazało się, że mój koszyk jest pusty. Nie usuwałam z niego żadnych artykułów - planowałam w tym tygodniu dokonać kolejnych zakupów. Chciałam zapytać: co się stało z zawartością mojego koszyka? Dodam, że sytuacja taka ma miejsce po raz drugi. Poprzednio nie zgłaszałam tego, myśląc, że może był to przypadek odosobniony, spowodowany jakąś awarią. Jednak sytuacja się powtórzyła. Proszę o informację, a najlepiej o przywrócenie zawartości koszyka.
Pozdrawiam, Małgorzata [edycja]

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gosia-makosia bardzo mi przykro, ale nie mamy możliwości przywrócenia zawartości Twojego koszyka. Sami również nie usuwamy zawartości koszyków kupujących, nie mamy też technicznie możliwości sprawdzenia co w nim było i co się stało, że teraz tego nie ma 😞 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gosia-makosia
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Będę musiała ponownie go zapełnić 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Za długo się ociągałaś i ktoś ci wykupił towar.😁

oznacz moderatorów

danuta11110
#8 Zapaleniec#

Mi tak zniknęły rzeczy,  jak były niedostępne juz bo w międzyczasie się sprzedały 

oznacz moderatorów

gosia-makosia
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Tylko ja miałam w koszyku bardzo dużo produktów od różnych sprzedających, dodanych w różnym czasie i raczej mało prawdopodobne jest aby u wszystkich na raz wyprzedały się wszystkie artykuły. No nic, będę musiała na nowo poszukać tych rzeczy (na szczęście są w ciągłej sprzedaży :-)) i włożyć do koszyka z nadzieją, że zdążę je kupić ;-).

oznacz moderatorów