Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W szczegółach zakupu zniknęła opcją anuluj zakup pomimo tego że status zamówienia się nie zmienił i dalej widnieje wpis: zakup opłacony
@volf51 zniknęła czyli nie dostępna , nie każdy zakup da się anulować , skontaktuj się ze sprzedawcą .
Opcją anuluj zakup była widoczna przez 2 lub 3 dni. Potem zniknęła ale status przesyłki się nie zmienił
@volf51 bo to jest dostępne 3 dni a potem znika 🙂
@volf51 Jeśli nie ma opcji 'anuluj zakup' to użyj 'zwróć zakup'.
Tak tylko przy tej opcji będę musiał czekać na zwrot środków.dosc długo
@volf51 Terminy reguluje ustawa.
Po odstąpieniu od umowy sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty. W ustawie nie ma takich pojęć jak 'anulowanie' ani 'zwróć zakup' - to tylko allegrowe nazwy dla odstąpienia od umowy.
@volf51 Anulowanie = odstąpienie 🙂 czas na zwrot kasy jest taki sam max 14 dni 🙂
Art. 32 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
Anulować można, jeżeli nie zmieni statusu Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane ani sprzedający nie poda w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.
No ale najważniejsze - można anulować najpóźniej do 3 dni od zakupu, więc dlatego opcja była i już nie ma.