Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, zamówiłam monitor… oczywiście zanim go kupiłam spytałam sprzedawcy czy sprawny.. odpowiedział że tak.. prosiłam też o to aby był dobrze zapakowany.. także potwierdził, że paczka będzie dobrze zapakowana.. co ujrzałam? Zniszczony doszczętnie monitor i to nie w kartonie tylko uwaga uwaga w folii bombelkowej… tylko folii.. oczywiście zaświeciła mi się czerwona lampka i zaczęłam robić zdjęcia gdy odpakowywałam paczkę.. Monitor doszczętnie zniszczony.. rama monitora się otworzyła.. teraz sprzedający nie chce zwrócić mi pieniędzy… bo nie mam protokołu szkody… po folii nie widać że zawartość jest uszkodzona bo folia się nie wgniata jak karton… oczywiście już allegro się ma zająć tą sprawą.. ale naprawdę martwię się że nie dostanę zwrotu pieniędzy… i zostanę bez monitora i kasy… (protokół szkody sporządziłam tego samego dnia na stronie InPost jak i reklamację)
@Client:93563619 zakup od firmy czy osoby prywatnej ? jak nie było widać uszkodzeń z zewnątrz to poprawnie został spisany protokół tego samego dnia 🙂
Jak zakup od prywatnego to Ty składasz reklamację i czekasz na decyzję, jak odrzucą z powodu złego pakowania a tak będzie to występujesz z roszczeniem do sprzedawcy.
Jak zakup od firmy to firma składa reklamację chyba że chcesz się sama bawić 🙂
No… mała firma na Allegro.. tylko że oni nic nie zrobili w tej kwestii powiedziano mi tylko tyle że reklamacji nie uznają mi bo nie mam protokołu szkody… dramat
Na protokół masz 7dni, ale jak masz zdjęcia z rozpakowywania to warto odtworzyć dyskusję z pomocą Allegro.
Protokół sporządziłam!! Dyskusja też już jest… allegro teraz się ma zająć sprawą.. oby pomogli…
To dobrze, teraz tylko spokojnie.
Staram się spokojnie ale stres mnie zjada… obawiam się że będę musiała płacić za to że jestem nie winna i zostanę bez niczego :’(
Nic nie przesądza, teraz jak masz protokół szkody i dyskusję nie sadzę żebyś została z niczym.🤗
Obyyy.. bo sprzedawca nie ustępuje…
Ma takie prawo, Ty masz dowody i pomoc Allegro.
@Client:93563619 nie ma znaczenia czy mała czy duża kwestia czy to zakup konsumencki, masz protokół szkody więc zrobiłaś wszystko zgodnie z prawem, ustaliłaś winę przewoźnika - sprzedawcy, poczekaj na reklamację skoro już złożona, dublowanie nic nie zmieni, jak odrzucą załącz w dyskusji i w razie nie uznania przez sprzedawcę wystąp do Protect 🙂
Właśnie już procent się tym zajmuje.. obawiam się tylko że nie przyznają mi racji.. i zostanę bez pieniędzy i monitora… dużo osób mi mówi że allegro napewno będzie po mojej stronie ale naprawdę martwię się