anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostały wpłacone pieniążki za laptopy przez allegro play i nie ma potwierdzenia transakcji

sm850
#7 Wielbiciel#

Zostały wpłacone pieniążki za laptopy przez allegro play i nie ma potwierdzenia transakcji co się dzieje. Pieniądze już napewno doszły 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

xyz96
#21 Demiurg#

Gdzie? Na Allegro, czy na Allegro Lokalnie? Wpłata przez Allegro Finanse, czy bezpośrednio na konto sprzedawcy? Za mało informacji.

oznacz moderatorów

sm850
#7 Wielbiciel#

Zostały wpłacone przez allegro play. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sm850 Nie ma takiej opcji płatności jak "allegro play". Przy ostatnim zamówieniu wybrałeś płatność przelewem tradycyjnym, więc w sprawie tej płatności skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

sm850
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałam się  sprzedający nie dostał żadnych pieniędzy. A na pliku do wpłaty było konto allegro nie sprzedającego. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sm850 Skąd brałeś nr konta ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

 "na pliku do wpłaty było konto allegro nie sprzedającego. "

Super. Chcąc kupić kapustę na targu zapłacę za nią administratorowi targowiska, a nie straganiarzowi 😁

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@glenmoranghie bo skorzystałeś z Payu - pośrednika 🙂 Było zapłacić sprzedawcy w zakładce ma na pewno dane do przelewu tradycyjnego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:35712740
#7 Wielbiciel#

Ja wczoraj wpłaciła za motorek dla dzieci a u mnie na kupione pisze dokończ trazakcje .Czy coś z internetem nie tak czy co

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:35712740 a jak była robiona płatność ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:35712740
#7 Wielbiciel#

Przelew tradycyjny wczoraj zaplacilam na banku

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35712740 W takim przypadku środki powinny być zaksięgowane w przeciągu kilku dni roboczych, więc nie musisz nic więcej robić. Jeśli tak by się jednak nie stało, skontaktuj się proszę z nami ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:35712740
#7 Wielbiciel#

Ok

oznacz moderatorów

Client:35712740
#7 Wielbiciel#

A ile dni mam czekać 

oznacz moderatorów