Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:86022031 w zamówieniu z 6 października wybrałaś jako metodę płatności i dostawy - płatność przy odbiorze, a przesyłka jest w drodze do Ciebie.
Jeśli chodzi o wcześniejsze zamówienia to masz cztery rozpoczęte płatności do jednego sprzedającego, ale zamówienie nie zostało opłacone, najprawdopodobnie w tytule lub danych przelewu pojawił się jakiś błąd i dlatego nie doszedł do sprzedającego.
Czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?
Skonsultuję tę płatność z operatorem, nie martw się środki za nieudaną płatność, wrócą na Twoje konto bankowe.
Zrobiłam przelew 6pazdxiernika na zakup kamizelka podgrzewająca i kwota i właściciel nie otrzymał kw
Sprawdź dokładnie czy kwota zeszła z twojego konta ,a jeśli tak to nich sobie sprzedawca sprawdzi czy ta kwota nie oczekuje na niego w zakładce "allegro finanse"