Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem zakup, zapłaciłem, dostałem potwierdzenie o zapłacie i terminie dostawy, a na drugi dzień wiadomość, że opłata online nie została zrealizowana z powodu jakiegoś błędu. no i "zapłać teraz",
Sprawdziłem bank - pieniądze poszły, po czym wysłałem kopie tych wiadomości do sprzedającego- bez odpowiedzi.
Dziś wiadomość z DPD Belgia, że przesyłka będzie po południu.
Zaraz potem wiadomość - że przesyła anulowana, bo sprzedający nie ma zapłaty, pieniądze mi zwrócą
i w tym emailu odsyłają mnie chyba w trzech punktach abym kliknął i czegoś się dowiedział, reklamował ..
Wiadomość wygląda identycznie jak z allegro.
Nie jestem często kupującym na allegro, ale wydaje mi się, że dobrze by byłó aby po takich wiadomościach
nie panikować i nie płacić.
Sprawdzić kilka razy, skontaktować się ze sprzedającym - nie dawajcie się "nabrać"
@optykmista2 myślę, że problemy z komunikacją mogą wynikać z tego, że złozyłeś dwa zamówienia.
Zamówienie nr 1f16e180-33af-11ed-8eaf-85f7e26c89da zostało anulowane, ponieważ płatność ma status "nieudana", natomiast płatność w zamówieniu nr c8fd7811-339d-11ed-b409-71bdb9410224 się powiodła, przesyłka została nadana i przekazana za granicę.
Jeśli masz wątpliowści odnośnie przesłanych wiadomości e-mail, prześlij je proszę za pomocą opcji [przekaż dalje] na adres phishing@allegro.pl
Witam !
Myślę, że na pewno tak było.
Dzięki .
Nie, tak niebyło.
Po prostu nie znam dokładnie zasad i dlatego pytam.
Była to symulacja, bo nie kupiłem naprawdę.
Włożyłem do koszyka lampę za ok. 117zł i pokazała się informacja że dostawa od 49zł.
dołożyłem kilka art.- kwota zapłaty wzrosła, a wraz z nią wzrosła "dostawa od" -chyba do ok.200zł.
Nie wiem co znaczy ta "dostawa od" pozdrawiam