Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zrobiłem zwrot produktu, nie zmieniłem nr konta a przeszedłem dalej do wyboru czym ma zostać wysłane , tu już nic nie zaznaczyłem ale cofając stronę nie mogę wrócić do wyboru konta
Zwrot został zarejestrowany w momencie kliknięcia "zwracam produkty". Jeśli chcesz zmienić numer konta, musisz się skontaktować ze sprzedającym.
Nr konta możesz zmienić: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings
Domyślnie ustawiony numer konta został zarejestrowany w momencie potwierdzenia zwrotu. Taki też będzie podany w pdf-ie wysłanym do sprzedawcy.
"Zwrot dokonywany jest domyślnie na konto, kartę płatniczą, rachunek powiązany z kredytem lub inną metodą płatności wykorzystaną podczas zakupu. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedający zwróci środki na poniższe konto..."
W takim razie zmiana konta post factum w ustawieniach chyba nic nie da.
@-Sainkho- generalnie np my wszystko prócz pobraniówek zwracamy za pomoca allegro finanse. Tam wszystko dzieje sie automatycznie a środki wracają na rachunek/karte z którego płacono za zakupy.
To najprostsza i najbezpieczniejsza metoda zarówno dla kupujacego jak i dla sprzedającego
@adiadi110 widzę w dyskusji, że sprzedający zwróci pieniądze na poprawne konto.