Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam słuchawki bezprzewodowe, od razu opłaciłam, ale bank bardzo długo przetwarzał płatność, ponad 40 min i dalej zakup nie widniał jako opłacony. Dlatego anulowałam zakup, jednak z konta została pobrana transakcja. Czy muszę to gdzieś zgłaszać aby pobrane pieniądze wróciły mi na konto? czy PayU to będzie "widziało".
Dodam że drugi raz kupiłam te same słuchawki i zapłaciłam z konta blikiem, ponieważ zalezało mi na czasie. Czyli dwa zakupy jeden prawidłowy, ale dwa pobrania pieniędzy.
Skontaktuj sie ze sprzedajacym wyjasnij sytuacje, popros by 1 komplet wyslala a za drugi zwrocil kase o ile zeszla z konta
Witaj, @mossor21.
Jeśli zdążyłaś anulować zakup zanim sprzedawca rozpoczął wysyłkę, to Twoje pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych. Nie musisz się o to dopraszać, ani niczego wyjaśniać sprzedawcy - odpowiednią informację dostał już od Allegro. Tutaj masz opis procedury: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Jeśli sprzedawca będzie się ociągać ze zwrotem Twoich pieniędzy, przypomnij mu o jego obowiązkach poprzez dyskusję: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...