Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:138872037 wygenerowałam dla Ciebie nową etykietę zwrotu w największym rozmiarze. Znajdziesz ją po przejściu do zakładki [moje zakupy] > [szczegóły zakupu] > [szczegóły zwrotu] 🙂
Musztarda po obiedzie. Informację dostałam na konto o zamieszczeniu postu, ale odpowiedzi nie zobaczyłam. Pewnie ukazała się po czasie w społeczności. Jestem nowicjuszką na Allegro, więc zastanawiałam się, po co mi ta druga etykieta...Wysłałam swoją paczkę z pierwszą etykietą, bo nie znalazłam odpowiedzi o czasie. Paczka trafiła już 30.10. do sklepu. A swoją drogą, kiedy wylogowuję się z konta Allegro, to szybkie odszukanie własnego postu +odpowiedzi naprawdę graniczy z cudem. Wydaje mi się, że wszystkie techniczne informacje powinny być zamieszczane pod hasłem w poradnikach, np. etykieta. Pozdrawiam, B.