Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem towar na Allegro płacąc BLIKiem z konta w Nest Bank 1wszego września 2024. W dniu 2go września przepiąłem BLIK pod konto PKO BP wyrejestrowując BLIK z Nest Bank Sprzedający nie mógł zrealizować zamówienia i w dniu 4 września zwrócił pieniądze BLIKiem na konto z którego został zapłacony towar. Tylko że BLIKa na koncie Nest nie ma mimo że konto nadal działa i jest aktywne. Przez to pieniądze BLIKiem na Nest Bank nie wróciły. Pisałem w tej sprawie do Allegro. Wysyłają mi potwierdzenie zwrotu BLIKiem na konto Nest przez Przelewy24. Tłumaczę im, że aplikacja banku Nest została odinstalowana z telefonu 2 września i tego przelewu nie da się zwrotnie wykonać BLIKiem na to konto i że przelew zostanie zwrócony Przelewy24. Żeby wrócić pieniądze musi zostać wykonany tradycyjny przelew na konto Nest przez Przelewy24. Allegro każe mi dzwonić do Nest Bank ale Ci rozkładają ręce bo mówią że oni są jedynie odbiorcą przelewu a jak BLIK nie jest u nich aktywny to zwrot nie dojdzie. Co mam teraz zrobić?
@Tasiorsa Widzę, że sprawa jest wciąż wyjaśniana w ramach korespondencji nr 44506937. Poczekaj na koleją odpowiedź doradcy.
Temat do zamknięcia - wróciły pieniądze!
Płatność kodem Blik oraz przelew Blik na nr telefonu, to dwa niezależne od siebie system (choć jest to jeden ekosystem).
I teraz jak anuluje się płatność Blik, to środki wrócą na konto z którego wyszły i wyrejestrowanie nr telefonu służącego do przyjmowania przelewów nic tu nie zmieni.
wpis anulowałem.