Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym prosić o udzielenie mi informacji jak wygląda zwrot środków w momencie gdy Sprzedający ma niezweryfikowane konto Allegro. Otrzymał on wpłatę przelewem przez Allegro pay, jednak utrzymuje on iż nie jest w stanie jej podjąć gdyż to konto jest niezweryfikowane i nie ma do niego dostępu. Nakazał więc anulowanie zakupu i stwierdził, że środki powinny do mnie wrócić. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnego zwrotu.
Osobną kwestią jest to, iż podczas tego zakupu wykorzystałem bon podarunkowy, na kwotę 100zł udostępniony mi przez mojego pracodawcę w serwisie MyBenefit. Chciałbym otrzymać zwrot również i tego bonu.
Proszę o pomoc oraz rozwiązanie zaistniałej sytuacji.
@LORDART_2005 Każdy sprzedający ma zweryfikowane konto Allegro. Może mieć niezweryfikowane konto bankowe, na które chce wypłacić pieniądze ze sprzedaży, ale to jego problem. W momencie otrzymania wpłaty musi wysłać przedmiot. On Ci nie ma prawa nakazywać anulowania zakupu. Jeżeli jednak anulowałaś zakup, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do Allegro Pay. To były raty? A może chodzi Ci o PayU? To co innego. Wtedy po anulowaniu zakupu pieniądze powinny wrócić do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Bon po zwrocie wpłaty powinien wrócić do Twojej zakładki Kupony w ciągu 24 godzin.
@LORDART_2005, czy chodzi o zamówienie numer 4945cb61-5a7f-11ec-9625-9face3ebc313?
Jeśli Sprzedający ma niezweryfikowane konto, oznacza to, że nie może wypłacić środków za zakup. W takiej sytuacji jesteśmy w stanie zwrócić te środki w jego imieniu. Natomiast widzę, że zwrot został poprawnie sfinalizowany i niebawem powinieneś mieć środki na swoim koncie.
Środki za Kupon powinny odnowić się na nowej karcie w zakładce "Kupony".