Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zrezygnowałam z produktu, dostałam informacje od Allegro ze zwrot jest zlecony przez Sprzedawcę ale minął ponad tydzień a pieniędzy nie ma nadal na koncie.
Jak ich szukać ?
@Client:29355037 Taki zwrot powinien trwać do trzech dni roboczych. Sprawdź dokładnie rachunek bankowy - pieniądze wracają tam, skąd płaciłaś. Jeżeli była to wpłata przelewem tradycyjnym na poczcie, mogły wrócić tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Jeżeli pieniędzy nigdzie nie masz, pisz do Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Client:29355037, czy możesz wskazać numer zamówienia?
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU5.07.2021 11:45 787OO/2021
Nr zamówienia : 3fe0b781-d5e9-11eb-8797-ef48e81af65b
Oraz druga paczka: 4cc42a11-ddb7-11eb-adf6-f3352878ef92
w obydwu przypadkach jest info o zakończonym zwrocie ale pieniędzy nadal nie ma na koncie.
Mogę prosic o pomoc ??
@Client:29355037, również widzę, że sprzedający poprawnie zlecił zwrot i powinien on znaleźć się na Twoim koncie. Skontaktuj się z nami przez ten formularz. Przekażemy Ci potwierdzenie wpłaty od Sprzedającego.
Witam, czekam już tydzień na jakiekolwiek informacje od sprzedającego o zwrocie i nic, status dalej jest że zwrot jest u sprzedającego w trakcie weryfikacji, 10820370292, DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU 25 lip 2021 17:52 3N0P/2021, możecie sprawdzić czy coś się ruszyło?
@_Marek_92 sprzedający nie zlecił zwrotu ale ma jeszcze na to czas do końca tygodnia, jednak zachęcam Cię do założenia dyskusji i dopytania o zwrot wpłaty, w razie problemów po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Tylko ja chce wiedzieć gdzie utknęły pieniądze: gdzie mam ich szukać
@Client:29355037 sprzedający zlecił zwroty 22.07.2021 i 28.07.2021, więc w okolicach tych dat możesz szukać przelewu na koncie o numerze rachunku 941***471. Widzę, że otrzymałaś potwierdzenia zwrotów w wiadomościach e-mailowych. Sprawdź proszę swoje konto, a jeśli nie odnajdziesz tych zwrotów skontaktuj się proszę z bankiem, przesyłając potwierdzenia, o których pisałam.