Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taki problem.. po wygenerowaniu zamówienia otrzymałam informację, że jakiśtam product nie jest dostepny w interesujacym mnie kolorze. Poprosiłam wiec o anulowanie zamówienia i zwrot srodów na konto.
Sprzedaweca twierdzi, że juz to zrobił jakies tydzień temu. Srodków nie mam nadal ani na koncie, z którego zostały przelane (Twisto), ani na koncie Allegro..
Czy ktoś moze mi pomoc?
Magda
@skolpmag Przecież twisto to karta kredytowa, bez powiązania z rachunkiem bankowym, więc jedyna forma zwrotu jaką można na nią otrzymać, to punkty (widoczne w aplikacji w zakładce "benefity").
Na allegro taki zwrot powinnaś mieć widoczny tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji oraz dostać mejla od allegro informującego o takim zwrocie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Witam, sprawdziłam i faktycznie było w Twisto w zakładce benefity. Bardzo dziękuję za pomoc, zaoszczedzilam tyle energii na szukanie tego zwrotu!!!
@Kirke69 Nie ma za co:) Choć nie wiem czy odpisuję tej samej osobie, która założyła wątek, bo nick jakby inny😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Witam, tak to ja. Jakieś dwa konta powiązałam i zmieniłam nazwę użytkownika 🙂
@skolpmag Otrzymałaś maila od Allegro z informacją, że sprzedający zwrócił pieniądze? Jeśli nie, to nie zwrócił. Kontaktuj się z nim przez Dyskusję i proś tam o pomoc pracownika Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Jeśli mail od Allegro przyszedł i minęło więcej niż 3 dni robocze, o pieniądze pytaj Allegro tu;
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Witam, dziękuję za pomoc. Kasa wróciła na Twisto w formie punktów. 🙂