Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym, który napisał, że dokonał już zwrotu po przez system allegro. Nigdzie nie widzę informacji, żeby rzeczywiście tak się stało. Czy Allegro wysyła informację, że zwrot został dokonany?
@crkom Cześć. 🙂 Którego zamówienia dotyczy ta sprawa? Podaj proszę jego numer i sprawdzę, czy sprzedający zlecił zwrot.
Numer zamówienia to: e4cdd5f0-5128-11ed-b8c8-27a2c854ebda
Tak wysyła maila.
@crkom Do tego zamówienia zwrot nie został zlecony przez Allegro Finanse.
Czyli jednym słowem sprzedający nie piszę prawdy tak?
@crkom Na chwilę obecną nie potwierdzam, że sprzedający zlecił zwrot za to zamówienie przez Allegro Finanse. Być może zlecił je bezpośrednio na Twoje konto?
Wyraźnie w odpowiedzi napisał: "zwrot zrobiony przez system allegro".
A tak na przyszłość, jeżeli sprzedający zleca zwrot system allegro o tym powiadamia?
@crkom Tak, mejlowo.
Dziękuje bardzo za pomoc!