Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Anulowałam dziś zamówienie, gdyż zaginęło gdzieś między sklepem a kurierem i od kilku dni nikt nie potrafi go odnależć.
Płaciłam Voucherem a końcówkę dopłacałam BLIKiem.
Kiedy mogę spodziewać się zwrotu?
POzdrawiam, Monika
Chodzi mi o to czy zarówno pieniądze jak i zwrot Kupon (zwor w takiej samej formie jak płatność) zostanie dokonany jednoczesnie, czy np zasilenie kuponu jest w tym samym czasie?
@monika_sz_84 Czy kontaktowałaś się w tej sprawie bezpośrednio ze sprzedającym? Podaj proszę jeszcze numer zamówienia, o które chodzi.
Tak, kontaktowałam się. Dostałam informację, że zlecenie zostało przekazane do działu księgowości.
Mam jeszcze taki numer zwrotu: 28 paź 2022 11:15 QY58/2022
@monika_sz_84 Dziękuję, sprawdziłam w naszym systemie i zwrot dla Ciebie został dziś zlecony przez sprzedającego, więc powinnaś go otrzymać w poniedziałek.
Czy w poniedziałek otrzymam również kupon, o wartości jaka została wykorzystana na ten zakup, tj. 200zł?
@monika_sz_84 Nie mogę obiecać, że będzie to w poniedziałek, ale generalnie tak. Kupon wróci automatycznie na Twoje konto w przeciągu kilku dni i znajdziesz go w tej zakładce.