Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupiłam i opłaciłam dzisiaj towar a sprzedający wysłał maila ze niestety nie ma już produktu.
I ustaliliśmy zwrot pieniędzy.
Sprzedający zrobił zwrot w allegro dzisiaj około 10:06. Czy powinnam dostać jakieś powiadomienie z allegro? Jak na nie się długo czeka? Czy jeżeli mam nr zwrotu to mogę gdzieś jakoś sprawdzić w jakim jest statusie?
Pozdrawiam
@lilkag76 Jeśli sprzedawca naprawdę zrobił zwrot wpłaty, powinnaś otrzymać maila od Allegro z taką informacją. Taki zwrot trwa około 3 dni robocze.
Nie dostałam maila z allegro z potwierdzeniem zwrotu czy jeżeli mam nr zwrotu od sprzedającego mogę jakoś sprawdzić czy faktycznie zwrot został zlecony?
@lilkag76 Tylko mail od Allegro potwierdza zwrot od sprzedającego, oczywiście jeżeli to zwrot przez Allegro. Jeżeli nie anulowałeś zakupu i nie będzie maila do jutra, otwórz dyskusję tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowajeżeli anulowałeś zakup to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@lilkag76 Nie musisz otwierać od razu żadnych Dyskusji, po prostu zapytaj na czacie Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@lilkag76 Cześć. Sprawdź proszę spam w swojej skrzynce mejlowej. Sprzedający zlecił przelew wczoraj, zatem maksymalnie do jutra zwrot powinien pojawić się na koncie, z którego zakup został opłacony.