Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem anulować zamówienie na allegro, pomyliłem się przy zakupie, a towar jeszcze nie został wysłany. Miał status “Zamówienie opłacone”, a zatem zgodnie ze wszystkimi informacjami z pomocy Allegro, mogłem wtedy anulować zamówienie bez komplikacji z odsyłaniem.
Pierwsze co mnie zdziwiło, to brak zapowiadanego przycisku “Anuluj”, tylko “Zwrot”. Ale przy nim była informacja, że mogę anulować zamówienie jeszcze przed wysyłką, więc kliknąłem i podałem powód. A tu zonk - Allegro chce, żebym nadał zwrotną przesyłkę z towarem, który w ogóle nie został nadany ani nawet podjęty do realizacji przez sprzedającego.
Czy ja zrobiłem coś nie tak, czy po prostu Allegro nie umie w UX i połączyło anulowanie ze zwrotami, przez co mam kod nadania, którego nie potrzebuję?
Kod nadania Ci się przyda jeżeli sprzedawca wyśle ten towar, bo się pomyli.
Anulować można tylko do pewnego momentu i nie u wszystkich sprzedawców, w pozostałych przypadkach pozostaje zwrot.