anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot BLIK - brak pieniędzy pomimo potwierdzenia

dota_11
#7 Wielbiciel

Witam, dokonałam zwrotu 

  1. Zwrot zgłoszony

    27 lis 20:41
  2. Zwrot nadany

    28 lis 15:09
  3. Zwrot w drodze

    Od 29 lis 12:26
  4. Zwrot u sprzedającego

    Od 2 gru 14:25
  5. Decyzja o zwrocie

    4 gru 19:41
    Do dzisiaj nie ma pieniędzy, sprzedający sprawdza, na moją prośbę, od 8 grudnia i nie odpowiada, cisza. Nie mogę domagać się ochrony, bo zwrot podobno wykonany?
    Sweter melanż golf odkryte ramiona NOWY 48 50 E1*

    Numer oferty 17273141157 
    co dalej robić? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@dota_11 w dniu płatności sprawdzałaś?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@dota_11 sprzedający zlecił zwrot 3 grudnia, ale nie zaksięgował się poprawnie i został anulowany, dzisiaj zlecił go ponownie. Wkrótce powinien zaksięgować się na Twoim koncie, natomiast zwróć proszę uwagę, czy nie będzie w historii widoczny pod datą zakupu (25.11), ponieważ zwroty BLIKiem, często widoczne są przy dacie zakupu, nie zwrotu na konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów