Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka chce dokonać cześciowego zwrotu produktów zakupionych i pisze że teraz gdy mam wybrać metodę zwrotu, to przesyłka jest płatna, dlaczego
@OTLFreshandFunky a zakup i transport był jako smart?
Podaj numer zamówienia to może moderatorzy sprawdzą.
500305f0-9dcc-11f0-9fa0-ab34abe0805b. to jest numer zamówienia klientka zapłaciła za transport ale twierdzi że było napisane że zwrot ma za darmo
@OTLFreshandFunky kupująca w tych zakupach nie skorzystała z dostawy w ramach Smart, a przy metodzie, z której skorzystała, czyli Allegro Kurier DPD zwrot może nadać wyłącznie na własny koszt, co widać m.in tutaj:
bardzo dziekuję za pomoc
Jeżeli przesyłka była smart, to niech wybierze inną formę odsyłki, darmową. Przy zwrocie nie wszystkie opcje są darmowe.
Może też zapytać Allegro - to oni napisali regulamin smarta. (https://allegro.pl/pomoc/kontakt)