Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgodnie z polityką inpost paczka zostaje automatycznie odesłana po upływie określonego czasu do nadawcy. Czas ten upłynął, więc paczka zaraz ruszy w drogę. Jednak, żeby sfinalizować zwrot, trzeba wybrać opcję nadania paczki i dołączyć list. Co w przypadku, gdy paczka nie została w ogóle odebrana?
Wraca tam skąd została nadana, do nadawcy.
To wiem, pytam o to, czy zwrócą mi bez problemu pieniądze
@Client:124829551 Jeśli nie dostąpisz od zakupu, paczka formalnie nadal jest Twoją własnością. Sprzedawca nie wie, dlaczego nie odebrałeś, trzeba się z nim skontaktować, i napisać, że już tego nie chcesz.
zwrot został zrobiony, ale "nie do końca", bo nie ma sensu wybierać opcji wysyłki, bo nie odebrałam jej i zaraz pojedzie sama z powrotem. Czy to wystarczy?
Tak, sprzedający musi zwrócić Ci śrdoki.
Super, dziękuję
@Client:124829551 Niezwłocznie po odstąpieniu- zwrot, ale ma max 14dni.