anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot do paczkomatu InPost

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

Od razu chcę zaznaczyć, że nie potrzebuję na szczęście Waszej pomocy.

Chciałabym jednak zwrócić uwagę na bardzo ważną kwestię.

Po kontakcie ze sprzedawcą chciałam przesłać towar w ramach reklamacji. Sprzedawca odpisał, abym odesłała go w ramach zwrotu do paczkomatu InPost.

Wygenerowałam kod zwrotu. Na kopercie umieściłam swój adres, adres odbiorcy i oczywiście kod zwrotu. W kopercie znajduje się pismo reklamacyjne.

Po zamknięciu skrytki i zakończeniu procesu nadawania otrzymałam potwierdzenie na maila.

Niedawno przyszedł do mnie pewien Pan, który odbierając swoją przesyłkę z paczkomatu, znalazł w skrytce także moją (sic!) i mi ją zwrócił.

Nie wiem, jak mogło dojść do takiej pomyłki, ale wykonałam telefon na infolinię InPost, a kod został "zresetowany" i pozostaje ten sam.

Bądźcie czujni i wpisujcie swoje dane, a nie tylko kod zwrotu, bo, jak widać, zwykła pomyłka może doprowadzić do przywłaszczenia przesyłki z drogą zawartością przez osobę nieuczciwą.

Informujcie też o tym swoich klientów.

Jak widać na przesyłce powinno się jednak zamieszczać dane odbiorcy i nadawcy, a nie sam kod zwrotu, który zupełnie wystarczy jak sugeruje InPost.

Wiola
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RED
#21 Demiurg#

inpost nakleja na takie przesyłki własne naklejki

oczywiście że na przesyłce powinno się jednak zamieszczać dane odbiorcy i nadawcy, a nie sam kod zwrotu, który zupełnie wystarczy jak sugeruje InPost

a w paczce formularz odstąpienia od umowy - nie tylko sam towar

 

ja miałem przypadek że zwracający towar wrzucił produkt do paczkomatu bez żadnego kodu opakowania i danych adresowych

a inpost to ogarnął i dostarczył prawidłowo

oznacz moderatorów