Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar z Wielkiej Brytanii i część z nich nie działa. Chciałam oddać na swój koszt (innej opcji nie bylo), nacisnęłam zwracam towar ale potem sprawdziłam że koszt wysyłki z powrotem przekeacza koszt towaru. Czy muszę odesłać towar? Czy jak go nie wyślę to poprostu sprzedający nie prześlę mi pieniędzy?
@Client:49174186 Jeśli chodzi o zamówienie z 10.09.2021 r. to adres zwrotu podany w ofercie znajduje się w Holandii, a nie Wielkiej Brytanii. Sprzedający w tej ofercie wskazał również, że pokryje koszt zwrotu i zapewni Ci bezpłatną etykietę zwrotną. Wszystkie szczegóły dot. zwrotu w konkretnej ofercie znajdziesz zawsze w zakładce "Zwroty" na dole strony.
@Client:49174186 Jeżeli towar jest wadliwy, nie działa, zwracasz go w ramach reklamacji, a nie bez podania przyczyny. Przy zwrocie w ramach reklamacji sprzedawca musi Ci oddać koszt odesłania, jaki poniesiesz. Możesz więc odesłać na swój koszt i domagać się zwrotu tego kosztu. Gdyby sprzedawca nie oddał Ci ceny wadliwego towaru i kosztu odesłania, daj znać.
Pamiętaj też, że przy reklamacji sprzedawca zamiast zwrotu pieniędzy może dosłać Ci towar naprawiony lub wymieniony na sprawny, ale w takim przypadku też musi Ci oddać koszt odesłania do reklamacji. Tylko przy zwrocie bez podania przyczyny odsyłasz przedmiot na swój koszt.
Ja zaznaczyłam że chcę zwrócić towar ponieważ część lampek które zakupilam nie działa. O co chodzi z tą etykietą? Jak ja mam ją uzyskać? Pierwszy raz będę zamawiać kuriera do odesłania paczki. Proszę mnie pokierować 🙏
@Client:49174186 Najpierw polecam kontakt ze Sprzedającym, który powinien poinformować Cię w jaki sposób możesz zwrócić ten produkt.