Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dokonałem zakupu przedmiotu o dużym rozmiarze i dostawa była realizowana poprzez kuriera (płatnego). Niestety przez pomyłkę sprzedającego dostałem inny przedmiot. Wyjaśnione ze sprzedającym, dokonam zwrotu.
Problem polega na tym, że podczas zwrotu mam do wyboru darmowy zwrot do paczkomat - niemożliwy do realizacji że względu na rozmiar, oraz płatnego kuriera. Podczas zamawiania w informacji o zwrotacg było, że darmowy zwrot przez kuriera allegro inpost, a teraz jest niedostępne.
Proszę o sugestie co powinienem teraz zrobić aby było dobrze? Czy przez płatnego kuriera? Ale czy wtedy dostanę za niego zwrot?
Pozdrawiam
@tytan15 Wygenerowałam dla Ciebie etykietę Poczty Polskiej do zwrotu (znajdziesz ją w szczegółach zwrotu).
Dziękuję.
W takim przypadku to sprzedajacy powinien Ci pomóc, jego wina. 😫