Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie mam problem ze sprzedającym, kupilam towar robot kuchenny, niestety zepsuł się i serwis gwarancyjny przesłał mi protokół że niestety nieda się go naprawić, sprzedający wymigoje się od zwrotu gotówki za mam zrobic
Jeżeli nie minęło 180 dni od zakupu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zażądaj zwrotu wpłaty, zapytaj na jaki adres odesłać towar. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Kontynuuj Dyskusję do skutku, prosząc o pomoc Allegro za każdym razem, gdy sprzedawca będzie stwarzał problem. Jeśli czas na Dyskusję minął, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@TAGO33 odbierz z serwisu, napisz reklamacje powołując się na rękojmię i odeślij sprzedawcy będzie miał 14 dni na odpowiedź, jak się nie odezwie reklamacja uznana, powinien naprawić, wymienić na nowy lub oddać kasę + za odesłanie, jak będzie się migał to pomoc rzecznika konsumenta lub jak się łapiesz czasowo to tak jak wspomniał @xyz96 a jak oleje reklamację to POK jak się łapiesz bo nie napisałeś kiedy zakup 🙂