anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot gotówki za zamówienie bez konta

Client:40049357
#7 Wielbiciel#

Użytkownik u którego zakupiłem myszkę przysłał mi wiadomość "Witam, naprawdę przepraszam, ten produkt jest obecnie niedostępny i został usunięty z półki. Prześlij prośbę o zwrot pieniędzy, a my zwrócimy ci opłatę." , chciałbym się na to zgodzić ale nie zamawiałem tego poprzez moje konto tylko wpisując dane. Moje pytanie to jak wysłać prośbę o zwrot skoro nie mam etykiety zakupu?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Zwyczajnie, mailem wyślij nie prośbę, tylko żądanie niezwłocznego zwrotu wpłaty, skoro sprzedawca nie ma towaru i nie może wywiązać się z umowy.

oznacz moderatorów