Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zaistniał problem przy zwrocie produktu przez zwrot Allegro InPost. Paczka trafiła do złego odbiorcy. W tym momencie po kontakcie z firmą InPost musiałem złożyć reklamacje na którą Oni nie odpowiadali przez tygodnie. Czy Allegro ma oddział do którego mógłbym się zgłosić o pomoc w tej sprawie? Mam teraz wysłać im również załącznik w którym mam zapisać żądane odszkodowanie, a szczerze nie wiem jaką kwotę mam tam wpisać. Chwilowo firma od której kupiłem produkt nie dostała swojego produktu przez ok. 2 miesiące i najprawdopodobniej to jeszcze potrwa.
Wpisz tam kwotę, jaką zapłaciłeś za przedmiot. Możesz dołączyć kopię paragonu lub faktury, albo wydruk aukcji i dowód wpłaty. Kontakt do Allegro w sprawie dostaw i zwrotów jest, ale zapewne odeślą Cię do InPost; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c
Zwykle trzeba czekać ok miesiąca zanim coś napiszą.Allegro niewiele Ci raczej pomoże bo to problem przewoźnika że pomylił paczkę.Trzeba napisać reklamację,dodać zrzut z aukcji,a w roszczeniu wpisz kwotę jaką zapłaciłeś.I ciśnij ich raz w tygodniu.Dobrze żebyś dodał też pełnomocnictwo allegro do przesyłek inpost.