Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, moi drodzy!
W marcu tego roku zakupiłem ja raty kilka produktów, z których jeden okazał się niezadowalający. Dokonałem zwrotu, sprzedawca zwrócił środki, a jednak zmuszony byłem zapłacić już dwie raty za produkt, z którego nie korzystam.
W czerwcu uznałem, że mam dość i nie zapłaciłem oczekiwanej przez Allegro raty, co - rzecz jasna - zaowocowało odezwaniem się do mnie ichniejszej windykacji.
Mam od sprzedawcy pełną dokumentację dotyczącą tej transakcji, ale nie bardzo wiem co dalej w tej sprawie zrobić.
Zaznaczę tylko, że z reguły nie dokonuję zwrotów, bo staram się robić zakupy świadomie, a jednak jeden taki przypadek wystarczył, by powstał kwas.
Gdzie zwrócić się w kwestii wyjaśnienia tematu raz, a dobrze?
Z góry dziękuję za pomoc!
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
rozwiązaleś umowę z bankiem ?
@Amonarity Otrzymałeś maila od Allegro z informacją, że sprzedający zwrócił wpłatę do banku? Jeśli nie, to mógł nie zwrócić. Jeśli otrzymałeś, powinieneś się skontaktować z bankiem w celu rozwiązania umowy kredytowej - jeżeli tego nie zrobiłeś, zrób to teraz i rozlicz się z bankiem.
Jeżeli to była jedna płatność ratalna za kilka przedmiotów, bank powinien Ci skorygować umowę i harmonogram spłat.
Tu masz kontakt do Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a