Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
chciałbym się dowiedzieć jak wygląda zwrot kilku towarów u jednego sprzedawcy.
Sprawa wyglada następująco: sprzedawca wysłał mi niepasujące etui do telefonu, więc wygenerowałem kod zwrotu (na paczkomat) i paczka została zwrócona. Sprzedawca oddał pieniądze.
W międzyczasie rozmyśliłem się co do szkła hartowanego i chciałbym je też zwrócić.
Moje pytanie brzmi czy jeżeli teraz wypełnie zgłoszenie zwrotu na szkło hartowane, to czy wygeneruje się nowy (drugi) kod zwrotu do paczkomatu czy też będę musiał paczkę nadać we własnym zakresie?
W sensie czy na każdy pojedyńczy produkt zakupiony u jednego sprzedawcy, generowany jest oddzielny kod zwrotu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
@petrus86 masz jeden zwrot darmowy w ramach smart na jeden zakup, kolejny musisz nadać na swój koszt 😞
Tyle, że nie korzystam ze smart. Sprzedawca miał oznaczony darmowy zwrot.
@petrus86 płaciłeś za przesyłkę ? był to pewnie paczkomat więc tak samo masz tylko jedne darmowy zwrot w ramach zamówienia, jak chcesz kolejne produkty odesłać to na własny koszt 😞
@petrus86 Nie, do jednej przesyłki ( paczki) - jeden darmowy kod. W dalszym ciagu mozesz zwrócić jeśli nie minął termin 14 dni, ale już na swój koszt.
Dziękuję za wyjaśnienie.