anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów od allegro

marcinsad77
#7 Wielbiciel#

Witam. Czatbot  Allegro Alina nie wysłał sprzedającemu wiadomości o rozmiarach polarów z moim logo.

Dostałem 3 polary XXL zamiast  2x M oraz XL.  Proszę Alegro o rozwiązanie tej sytuacji.

BLUZA POLAR Z WŁASNYM NADRUKIEM HAFTEM GRUBA MĘSKA

Numer oferty 10195931053

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

podaj może numer oferty

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@marcinsad77 w parametrach podany jest rozmiar 3XL , nie widzę nigdzie deklaracji sprzedawcy o możliwości wyboru rozmiaru , dokonałaś błędnego zakupu  ,należało szukać ofert z właściwym rozmiarem 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@marcinsad77 ale jak odpowiadał czatbot to na końcu zawsze jest pytanie czy wysyłać czy  nie wysyłać wiadomości

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marcinsad77 przykro mi, ale nie jesteśmy stroną tej transakcji, więc możesz jedynie dogadać się ze sprzedającym. Alina nie blokuje wysyłania wiadomości, może jedynie upewnić się czy wiadomość ma zostać wysłana i wówczas to Ty decydujesz co ma się dalej wydarzyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

marcinsad77
#7 Wielbiciel#

Do zamówienia napisałem 2 wiadomości z rozmiarem i z logo. Nie sądziłem że jedną Czatobot zblokuje , nie wyśle czy coś w tym stylu. Proszę rozwiązać tą sytuację . Gdyby nie wasz czatobot na pewno by do niej nie doszło więc jako pośrednik jesteście stroną w tej sprawie. Jestem elastyczny , proszę zaproponować rozwiązanie . 

oznacz moderatorów

marcinsad77
#7 Wielbiciel#

Serio jest potrzebny czatobot . To już człowiek do człowieka nie może napisać wiadomości bez pośrednictwa robota. ? Skoro piszę i wysyłam wiadomość to po co pytanie czy chce czy nie?

oznacz moderatorów