Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czatbot Allegro Alina nie wysłał sprzedającemu wiadomości o rozmiarach polarów z moim logo.
Dostałem 3 polary XXL zamiast 2x M oraz XL. Proszę Alegro o rozwiązanie tej sytuacji.
BLUZA POLAR Z WŁASNYM NADRUKIEM HAFTEM GRUBA MĘSKA
Numer oferty 10195931053
podaj może numer oferty
@marcinsad77 w parametrach podany jest rozmiar 3XL , nie widzę nigdzie deklaracji sprzedawcy o możliwości wyboru rozmiaru , dokonałaś błędnego zakupu ,należało szukać ofert z właściwym rozmiarem
@marcinsad77 ale jak odpowiadał czatbot to na końcu zawsze jest pytanie czy wysyłać czy nie wysyłać wiadomości
@marcinsad77 przykro mi, ale nie jesteśmy stroną tej transakcji, więc możesz jedynie dogadać się ze sprzedającym. Alina nie blokuje wysyłania wiadomości, może jedynie upewnić się czy wiadomość ma zostać wysłana i wówczas to Ty decydujesz co ma się dalej wydarzyć.
Do zamówienia napisałem 2 wiadomości z rozmiarem i z logo. Nie sądziłem że jedną Czatobot zblokuje , nie wyśle czy coś w tym stylu. Proszę rozwiązać tą sytuację . Gdyby nie wasz czatobot na pewno by do niej nie doszło więc jako pośrednik jesteście stroną w tej sprawie. Jestem elastyczny , proszę zaproponować rozwiązanie .
Serio jest potrzebny czatobot . To już człowiek do człowieka nie może napisać wiadomości bez pośrednictwa robota. ? Skoro piszę i wysyłam wiadomość to po co pytanie czy chce czy nie?