anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów od sprzedającego

Client:38059021
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie. W sierpniu 2022r. złożyłem zamówienie na smartwatch w pewnym sklepie. Wszystko super natomiast zegarek się popsuł w grudniu zeszłego roku. Sprzedawca odpowiadał ze ślimaczą prędkością więc załozyłem dyskusje. Zegarek zwrócony na gwarancję, odesłany, wszystko okej -->dyskusja zamkięta. Problemy zaczeły się na nowo, zegarek się wyłączył nie reaguje kompletnie na nic. Po raz kolejny odesłałem zegarek na rękojmie z informacją, że poproszę o zwrot kosztów, nie interesuje mnie kolejna naprawa. Zgodnie z prawą rękojmi sprzedawca nie może odmówić mi za drugim razem zwrotu kosztów...a jednak! Sprzedawca się miga od zwrotu, podając argument, że tym razem to ładowarka a nie zegarek... Dyskusji otworzyć ponownie nie mogę, skorzystać z pomocy allegro również ponieważ przy wyborze produktu gdy zgłaszam problem nic nie widnieję... jakieś rady? pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:38059021 a masz jakieś zaświadczenie, że tym razem to też zegarek się popsuł? Możesz napisać do allegro poprzez formularz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów