Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. W sierpniu 2022r. złożyłem zamówienie na smartwatch w pewnym sklepie. Wszystko super natomiast zegarek się popsuł w grudniu zeszłego roku. Sprzedawca odpowiadał ze ślimaczą prędkością więc załozyłem dyskusje. Zegarek zwrócony na gwarancję, odesłany, wszystko okej -->dyskusja zamkięta. Problemy zaczeły się na nowo, zegarek się wyłączył nie reaguje kompletnie na nic. Po raz kolejny odesłałem zegarek na rękojmie z informacją, że poproszę o zwrot kosztów, nie interesuje mnie kolejna naprawa. Zgodnie z prawą rękojmi sprzedawca nie może odmówić mi za drugim razem zwrotu kosztów...a jednak! Sprzedawca się miga od zwrotu, podając argument, że tym razem to ładowarka a nie zegarek... Dyskusji otworzyć ponownie nie mogę, skorzystać z pomocy allegro również ponieważ przy wyborze produktu gdy zgłaszam problem nic nie widnieję... jakieś rady? pozdrawiam.
@Client:38059021 a masz jakieś zaświadczenie, że tym razem to też zegarek się popsuł? Możesz napisać do allegro poprzez formularz
Ale zamiast dyskusji możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=5d429015-5021-4e3e-ba0f-ae97780a8a09