Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z wyegzekwowaniem zwrotu za przesyłkę. Towar już naprawiony, więc wysłałem sprzedającemu fakturę (DPD, oczywiście wystawiona na mnie, bo nie było żadnej instrukcji aby wystawić ją na sprzedawcę) za przesyłkę z prośbą o zwrot, na co on odpisuje, że muszę ją przefakturować na niego, bo inaczej nie może mi zwrócić z firmowego konta. Już konsultowałem się z Allegro i uznali moją rację, ale prosiłbym też o radę stąd odnośnie podobnych sytuacji. W tym momencie już po prostu chcę mu udowodnić swoją rację, bo sama obsługa jest beznadziejna i zirytował mnie żądaniem nawet go nie uzasadniając. Dziękuję za pomoc.
No tak a jak on ma zafakturować ?Koszty przesypki ponosi w tym przypadku sprzedający.Żądaj zwrotu kosztów.
@LEW433 a co ma zafakturować ? Miałem podobne wydatki związane z obsługą gwarancji czy reklamacji i moja księgowa, która na prawdę dba o każdą błahostkę bo inaczej "nie podpisze się pod tym" nie miała problemu z ewidencją takiego wydatku.
Nie masz obowiązku nic "przefakturowywać". Poniosłeś koszt, na który masz potwierdzenie zapłaty. Jak sprzedający tak bardzo chce wliczać sobie w koszta to niech następnym razem składa zlecenie odbioru od klienta i będzie miał fakturę na siebie.
Czy mi się wydaje, czy on ma możliwość zwrotu części wpłaty za produkt, na co pewnie dostałby potwierdzenie od Allegro?
Dobrze Ci się wydaje 🙂 ale wystarczającym powodem do wliczenia w koszta będzie potwierdzenie przelewu wraz z potwierdzeniem rozpatrzenia żądania gwarancyjnego jako zasadne. Ewentualnie jak ma bardzo czepialską księgową jak moja, możesz mu przesłać skan faktury aby było potwierdzenie ceny wysyłki lecz jest to już tak na wyrost.
@Aditum ja mu właśnie wysłałem efakturę z kosztem wysyłki, a on wtedy wyskoczył z przefakturowaniem
Jakiego zwrotu wpłaty? Mowa była o naprawie.
@xyz96 chodziło mi o to, że może mi zwrócić pieniądze za odesłanie kurierem w formie zwrotu wpłaty za towar przez Allegro, co ułatwi mu zaksięgowanie sobie transakcji, Allegro mu na pewno prześle potwierdzenie zwrotu kosztów i nie będzie się to różniło niczym od faktury od DPD na niego
Niczego nie musisz przefakturować, sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Przy reklamacji koszt dostawy do naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. Otwórz Dyskusję i do skutku domagaj się zwrotu kosztu wysyłki do naprawy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Za każdym razem gdy sprzedawca odmówi lub nie odpowie, proś tam o pomoc pracownika Allegro.
Skoro reklamowałeś z gwarancji to tam powinno być napisane czy sprzedawca płaci za transport.....