Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Zakupiłam produkt wybierając wysyłkę za 8,99 do paczkomatu (nie mam opłaconego smarta wiec musiałam za nią zapłacić pomimo tego, ze wartość produktu przekracza 40zl) produkt zwróciłam, a sprzedający nie zwrócił mi kosztów przesyłki twierdząc ze najtańsza w jego ofercie jest wysyłka smart za 0zl, wiec zwraca mi jedynie koszt produktu. Czy faktycznie tak to wyglada?
@Client:40913968 sprzedawca nie ma racji jeśli jesteś konsumentem , domagaj się zwrotu środków również za przesyłkę . Smart nie jest przesyłką , a usługą .
@Client:40913968
Podaj link do oferty.
Art. 33 UoPK
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszt najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy.
SMART! nie jest sposobem dostarczenia.
@Client:40913968
W tej ofercie najtańszym sposobem dostarczenia rzeczy oferowanym przez przedsiębiorcę jest "Paczkomat InPost" za 8.99zł. i taką kwotę kosztu transportu powinien zwrócić sprzedawca konsumentowi (niezależnie od wybranego przez konsumenta sposobu dostawy - także innego - w tej ofercie).