anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów przesyłki przez Allegro Protect ?

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

W wyniku prowadzonej dyskusji , przy pomocy Allegro udało mi się odzyskać pieniądze za towar 320,01 Pln .
Niestety próby odzyskania poniesionych kosztów przesyłki ( 149,63 Pln ) nic nie dały . W prowadzonej dyskusji zamieściłem potwierdzenie nadania , potwierdzenie zapłaconej kwoty oraz nr rachunku do zwrotu . Taki sam jak przy zakupie . W ramach Allegro Protect  ( wniosek )  o zwrot poniesionych kosztów przesyłki . Niestety nie mogę wpisać wnioskowanej kwoty rekompensaty . Dostaję informację
''' Na wybrane oferty nie można dokonać więcej zwrotów w ramach Allegro Protect. ''


Co z tym dalej robić . Dyskusję mam nierozwiązaną . Stanowisko Allegro w dyskusji było jasne - Sprzedający powinien zwrócić koszty przesyłki

Zakup od firmy z Chin

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

A nie da się dopisać takiej informacji?

oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Jaką informację i gdzie ?. Wniosku z Allegro Protect nie mogę wysłać

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A masz możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:98840934 allegro zgodnie z regulaminem nie odda więcej niż zapłaciłeś 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:98840934 zakup z Chin i zdziwiony?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Tak . Zdziwiony .  Twoja odpowiedz nic nie wnosi . Stanowisko Allegro w sprawie ZWROTU KOSZTÓW PRZESYŁKI jest jasne .  Moje pytanie : jak odzyskać zwrot kosztów przesyłki ?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Z Chin? Nic nie odzyskasz, a allegro więcej nie odda tyle w temacie. Chińczyk se otworzy nowe konto i se możesz mu sądem grozić.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:98840934 Pisz od Chin, pojedź tam.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:98840934 Cześć! Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Widzę, że sprzedający wciąż nie odpowiedział na naszą wiadomość. Skontaktujemy się z nim ponownie w tej sprawie. Proszę o chwilę cierpliwości 🙂 

oznacz moderatorów