anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów transportu uszkodzonego towaru używanego

pl33
#7 Wielbiciel#
  • Witam! Zamowilem używane fotele do samochodu (przesyłka 150zl.) Okazało się że szyna montażowa jest wygięta, co uniemożliwia montaż. Sprzedawca oczywiście w ramach 14 dniowego odstąpienia umowy zgadza się na to, ale koszt przesyłki na mój pokrywam ja. 300zl. Za to że przysłał mi uszkodzony towar. Jak mogę walczyć o zwrot kosztów transportu? Czy wysyłać i potem walczyć o zwrot, czy się wstrzymać z wysłaniem?
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Jaki zwrot, składasz reklamacje (rękojmia)https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/reklamacja-towaru-kupionego-w-internecie-od-osoby-prywatnej  a nie robisz zwrot więc odsyłasz w ramach reklamacji na własny koszta po uznaniu sprzedający musi ci zwrócić, otwórz dyskusje i tam sprzedający się wypowie, ma na odpowiedź 24godz. na zwykłym Allegro tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

pl33
#7 Wielbiciel#
  • KOMPLET FOTELI PRZEDNICH
  • BIAŁA NIĆ
  • EUROPA
  • 2015-

NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA

  • ORYGINAŁ
  • DEMONTAŻ Z NIEMIEC
  • CENA ZA KOMPLET

 

Nie będzie miało znaczenia że nigdzie nie było napisane czy są sprawne czy niesprawne? Opis normalne ślady użytkowania zasugerował mi że są sprawne...

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pl33 reklamuj z tytułu rękojmi a nie zwracaj 🙂  Przy reklamacji ma obowiązek wymienić i oddać za odesłanie lub oddać za towar i obydwie wysyłki ! Złóż reklamację pisemnie może być w dyskusji w razie co allegro Ci pomoże 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@pl33 Odeślij towar teraz na adres podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Wyślij też sprzedającemu pismo reklamacyjne na podstawie rękojmi, która przy rzeczach używanych trwa minimum 1 rok. W piśmie określ wady i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów przesyłek w obie strony. W przypadku towaru wadliwego sprzedawca ma obowiązek oddać Ci wszystkie poniesione koszty. Gdyby był problem ze zwrotem środków, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś reklamację i poproś tam o interwencję pracownika Allegro, wtedy pieniądze odzyskasz. Nie powołuj się na zwrot w ciągu 14 dni, tylko na reklamację. 

oznacz moderatorów