Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Produkt przyszedł uszkodzony i chciałabym zwrócić towar. Czy sprzedający zwraca mi koszt przesyłki również? Czy jest możliwość zwrotu kosztu nie na konto?
@Client:63550260 zwrot robisz na swój koszt, kasę dostaniesz tak jak płaciłeś, przeważnie przez allegro finanse lub na konto.
Spisałeś protokół szkody, bo inaczej będzie że Ty uszkodziłeś 😞 w takim przypadku lepsza reklamacja bo dostaniesz wtedy zwrot za odesłanie ( chyba że masz darmowe smart lub paczkomat )
@Client:63550260 Jeżeli zrobisz zwrot konsumencki poprzez formularz zwrotu na Allegro, odsyłasz towar na swój koszt, a sprzedawca oddaje Ci cenę towaru + koszt wysyłki do Ciebie.
Jeśli jednak odeślesz towar w ramach reklamacji, sprzedawca musi Ci zwrócić wszystkie koszty, czyli cenę towaru + koszt wysyłki do Ciebie + koszt odesłania. Przy reklamacji jednak może w pierwszej kolejności towar naprawić lub wymienić. Naprawa i wymiana + wszystkie wysyłki także na koszt sprzedawcy. Jeśli towar jest wadliwy, lepiej reklamować niż robić konsumencki zwrot. Nie masz obowiązku sporządzać żadnych protokołów szkody. Reklamację składasz mailem i odsyłasz przedmiot na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja.