Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, słuchajcie mam problem.
Kupiłem ostatnio procesor na allegro, dotarł do mnie, ale po kilku dniach zdecydowałem się na zwrot. (nie montowałem go).
W zwrocie na allegro wybrałem opcję z dostawą zwrotną przez paczkomaty. Oni sami mi wygenerowali kod i za jego pomocą nadałem go w paczkomacie.
Wczoraj dzwoni do mnie pani z inpostu i pyta się mnie czy wiem co w tej paczce jest bo musi zweryfikować. Mówię jej wszystko, odpowiada, że ok i jutro trafi do odbiorcy.
Dzisiaj dzwoni do mnie z tej firmy i mówi, że dostał dresy, zamiast procesora, a adres nadawcy jest mój.
Co robić?
@GAMER_PAY reklamację składaj w inpoście, będą szukać i podmienią bo ktoś pewnie dostał zamiast dresu, procesor 🙂 następnym razem pisz kod na paczce flamastrem 🙂
Możesz złożyć reklamację w InPost. Sprzedawca powinien też powiadomić InPost o pomyłce.
Może pani nie rozróżnia dresów od procesora!
standard w inpoście
wiedzą, że przesyłka nie doszła bo np: etykieta została uszkodzona i szukają właściwej przesyłki
jak smart to reklamuj w allegro w końcu to ich transport
Dzień dobry,
W takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki/kodu zwrotu i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000