anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot na allegro

GAMER_PAY
#7 Wielbiciel#

Cześć, słuchajcie mam problem.

Kupiłem ostatnio procesor na allegro, dotarł do mnie, ale po kilku dniach zdecydowałem się na zwrot. (nie montowałem go).

W zwrocie na allegro wybrałem opcję z dostawą zwrotną przez paczkomaty. Oni sami mi wygenerowali kod i za jego pomocą nadałem go w paczkomacie.  

Wczoraj dzwoni do mnie pani z inpostu i pyta się mnie czy wiem co w tej paczce jest bo musi zweryfikować. Mówię jej wszystko, odpowiada, że ok i jutro trafi do odbiorcy.

Dzisiaj dzwoni do mnie z tej firmy i mówi, że dostał dresy, zamiast procesora, a adres nadawcy jest mój.

Co robić?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@GAMER_PAY  reklamację składaj w inpoście, będą szukać i podmienią bo ktoś pewnie dostał zamiast dresu, procesor 🙂 następnym razem pisz kod na paczce flamastrem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Możesz złożyć reklamację w InPost. Sprzedawca powinien też powiadomić InPost o pomyłce.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może pani nie rozróżnia dresów od procesora!

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

standard w inpoście

wiedzą, że przesyłka nie doszła bo np: etykieta została uszkodzona i szukają właściwej przesyłki

jak smart to reklamuj w allegro w końcu to ich transport

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@GAMER_PAY 

Dzień dobry,

W takich sytuacjach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki/kodu zwrotu i zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów