anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot na gwarancji towaru zakupionego podczas smart week

Dawid198522
#7 Wielbiciel#

witam zakupiłem urzadzenie do rozdrabniania galezi w dobrej cenie podczas tygodnia smart week i teraz po paru miesiacach urzadzenie sie popsulo napisalem wiec do sprzedawcy z allegro a on kazal mi sie kontaktowac z producentem z poznania.teraz po trzech tygodniach producent mowi ze naprawa przekracza wartosc urzadzenie i podaje mi jakis numer do zwrotu ktory mam dac sprzedawcy z allegro sprzedawca znowu pyta o moje dane konta tyle ze ja nie chce zwrotu pieniedzy tylko chce maszyne ktora uczciwie zakupilem w promocji i co mam teraz zrobic?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

komis-bell
#21 Demiurg#

@Dawid198522 Nic nie zrobisz - podaj numer konta aby otrzymać zwrot.

Obecnie to sprzedający ustala formę załatwienia reklamacji - naprawa/wymiana a Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Dawid198522 czyli za friko  chlastałeś sobie gałęzie przez ,, parę miesięcy ,, czego jeszcze oczekujesz ? ... takie życie .

 

oznacz moderatorów

Dawid198522
#7 Wielbiciel#

no jak za friko polowalem na te urzadzenie kilka miesiecy kosztuje normalnie 600 kupilem za 400 w promocji za darmo nie dawali a gwarancja jest gwarancja chce urzadzenia ktore zakupilem a nie zwrotu srodkow poprostu

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

My to rozumiemy, że chcesz - kto by nie chciał - ale nic z tym nie zrobisz bo sprzedający ma prawo odmówić naprawy lub wymiany. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Dawid198522 parę miesięcy używania to 1/3 wartości  ,tak szacuję , a sprzęt złościwie mógł się zepsuć 1 dzień po zakończonej gwarancji , a tak pobawileś się trochę rozdrabniarką i masz całą wydaną  kasę w kieszeni 

oznacz moderatorów

Dawid198522
#7 Wielbiciel#

tak tylko nie raz mi jeszcze bedzie potrzebna no ale trudno szkoda nerwow na te cale "promocje"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Dawid198522 Nie doczytałeś bo jest gwarancja i reklamacja z tytułu rękojmi, owszem  zwraca max tyle ile zapłaciłeś to logiczne, chcesz żeby co zrobił >zwrócił większą kwotę?  Tak mówi prawo i nic z tym nie zrobisz.

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Reklamowałeś towar z tytułu gwarancji, a jej warunki określa karta gwarancyjna. Możesz co najwyżej spróbować dogadać się z producentem (bo z pierwszego postu wynika, że to on jest gwarantem), aby wymienił produkt na drugi, zamiast zwracać zapłaconą kwotę.

Ps. Gwarancja objęta jest swobodą zawierania umów, jej postanowień co do zasady nie regulują przepisy ustawowe.

oznacz moderatorów