Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej wszystkim mam taki problem. Zamówiłem produkt za który zapłaciłem karta, produkt nie spodobał mi się i postanowiłem go zwrócić, w międzyczasie została zablokowana moja karta z której ktoś chciał ukraść środki. Problem pojawia się w momencie gdy środki zostały wysłane na kartę która jest zablokowana, z kim mam się skontaktować w sprawie zwrotu który nie wszedł na moje konto?
Z tym co wystawił kartę, bankiem. Możliwe że środki wróciły na AF, sprawdź: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@Aleksanderstr To nie jest tak, karta została zablokowana, ale konto bankowe do którego jest wydana karta jest chyba aktywne? Pieniądze powinny wrócić na twoje konto bankowe i będziesz je mógł pobrać w okienku w banku. W karcie nie ma pieniędzy, karta jest tylko kluczem do banku, narzędziem do płacenia, ale pieniądze zawsze są w banku, nie w karcie.
Sprawdź konto bankowe online, albo idź na piechotę do banku i sprawdź, zapytaj.