Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Sprzedawca w rozmowie zgodził się, że przez pomyłkę wysłał mi niekompletny towar, który nie jest w stanie spełniać swojej funkcji bez tych brakujących elementów. Poprosił mnie o odesłanie poprzedniej paczki po uprzednim uzupełnieniu formularzu zwrotu, co właśnie zrobiłem, a oni postarają się wysłać poprawne zamówienie jeszcze dziś, zanim otrzymają paczkę z powrotem.
Nasuwają mi się wobec tego pytania:
Jakie zobowiązania w takim przypadku ma teraz sprzedawca, a jakie możliwości mam ja jako kupujący?
Gdy uzupełniłem formularz zwrotu, na którym podałem rachunek do zwrotu środków, sprzedawca może nie zwracać środków tylko wysłać nowy, kompletny towar?
Dziękuję z góry za pomoc 🙂
@Client:36021654 tak , może nie zwracać środków jeśli będzie miał możliwość doprowadzić produkt do zgodności z umową , ALE! może wyniknąć sytuacja , w której nie będzie to możliwe i po to podajesz numer konta .